Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

And so it begun...


'Ονειρα... Η αλήθεια είναι πως έχω αμέτρητα απο αυτά. Όλο κάτι πραγματοποιώ από τα ονειρά μου, μα όλο με πιάνει πανικός σκεπττόμενη πως δεν καταφερνω να υλοποιήσω τίποτα από αυτά!! Μα είναι τόσα πολλά, και τοσο διαφορετικά μεταξύ τους! Και εγώ έχω μόνο μία ζωή για να τα πίασω.. Αφού ώρες ώρες νομίζω πώς ζω τη ζωή δύο ανθρώπων.. διχασμένη προσωπικότητα και έτσι! Χμμ.. τώρα που το σκέφτομαι ίσως φταίει που είμαι δύδιμος στο ζώδιο, και που έχω δύο ονόματα.. Μπα ε? Τέλος πάντων αυτό που θέλω να πω είναι πως ζω γι' αυτά! Έχω σκοπό ζωης να πραγματποιήσω και το πιο μικρό! Αλλά μην είμαι άπληστη.. θα προσπαθήσω να φτάσω μέχρι εκεί που πρέπει, και το τέλος δεν θα μου ρο δείξει κανεις αλλός, παρα μόνο η καρδία μου.

Dreams... The truth is that I have countless of them. Even if I make some of my dreams come true, I think in panic that I manage to make true none of them!! But there is so many and so different from each other! And I have only one life to catch them.. Sometimes I feel I live the life of two different people.. split personality so! Hmm.. now that I'm thinking perhaps it's because I'm Gemini and because I have two names.. Nah?? Anyway all I'm trying to say is that I live for my dreams!! I have purpose to make true and the smallest in my life! But I'm not avid.. I will try to get to where I should, amd nobody will show me the end, except from my heart.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου